A SunMoney négy pillére

1.Termelő eszköz

Képzelj el egy hálózati marketing rendszert, ahol van egy olyan termék, ami nem “viszi a pénzt”, hanem megtöbbszörözi neked! A SunMoney-ban, ha napelem csomagot vásárolsz, az élettartama alatt a vételárának többszörösét megtermeli attól függetlenül, hogy te dolgozol-e vagy sem. A Nap mindenképpen dolgozik neked!
A termék, mint termelő eszköz: A SunMoney terméke a napelem. A napelem abban is különbözik más termékektől, hogy nem egy egyszerű fogyasztási cikk, mint egy vitamin, táplálék kiegészítő, tisztítószer, kozmetikum vagy bármi más. A napelem egy naperőmű részeként villamos áramot termel, amelyet a SunMoney, cégek számára értékesít. Az általunk használt napelemekre a gyártó 25 év teljesítmény- és élettartam garanciát vállal, és mivel nincs benne forgó-kopó alkatrész, így nagyobb karbantartás nélkül, megfelelő mennyiségű áram termelésére képes. Mivel az áramra egyre növekvő igény van, a következő 25 évben a világ bármely pontján biztosan értékesíteni lehet az áramot. Ezért termelő eszköz a SunMoney terméke.

  

2. A negyedik  Generációs network marketing

A hálózat kötelező aktivitását a termelő eszköz váltja ki!
A SunMoney számtalan okból nevezhető a hálózati marketing történetének negyedik generációját megnyitó modellnek, mert a termék egy termelő eszköz, és a hálózat látenciáját a lehető legmagasabb szinten küszöböli ki. Mindemellett nincsen kötelező havi aktivitás, és a napelem részek több pénzt termelnek, mint amennyibe kerülnek, ezért veszíteni sem lehet vele.
A legtöbb termék- vagy szolgáltatás alapú hálózati marketing modellben, amennyiben valaki felépít például két év munkájával egy 1000 fős hálózatot, akkor az a hálózat csak addig marad a rendszerében, amíg a havi aktivitások megvannak. Általában - a magas hálózati jutalékok miatt - túlárazott termékek / szolgáltatások addig jelentenek bevételi forrást, amíg azt értékesíteni lehet. Ez különösen nagy kockázat egy hálózati marketinges szempontjából, hiszen ezer és egy oka lehet annak, hogy a hálózatban részt vevő tagok ne fizessenek időszakos aktivitást (pl.: jobb termék jelenik meg, kiábrándulás, pénzügyi indokok... stb.), így az 1000 fős hálózat valamennyire rejtett marad.

  

3. Környezettudatosság

A 21. század modern világában olyan vállalkozásokra van szükség, amelyek a környezettudatosságban nem ismernek tréfát. Egy olyan világban, ahol még mindig 1 milliárd ember számára nem adatik meg a tiszta ivóvíz, vagy ahol napi 5000 ember hal meg kizárólag fertőzött víz fogyasztása miatt, vagy ahol a fosszilis energiaforrások veszélybe sodorják a bolygónk jövőjét, nem lehet kérdés, hogy lépni kell. A SunMoney egy olyan üzleti modellt honosított meg, amely hozzáférést enged gyakorlatilag bárki számára az energiaszektorban rejlő profithoz és egyúttal környezettudatos is. A SunMoney-ban egyszerű a képlet: ha te gazdagabb vagy, a Föld bolygó zöldebb lesz!
A környezetvédelem nem csak egy divatos hobbi a tudatos emberek számára, hiszen mára politikai, társadalmi és egyéb szinteken is fontossá váltak a környezetvédelmi szempontok, és szintektől függően a környezetvédelmi magatartás és aktivitás. Ma már nem egy lehetőség környezetvédőnek lenni, hanem “véres következményei vannak” a környezetvédelmi szempontok mellőzésének. A mi célunk, hogy a SunMoney-val hozzájáruljunk ahhoz, hogy ugyanolyan szép zöld világot adjunk vissza unokáinknak, ahogyan azt szüleinktől kaptuk.

 

4. Közösség ereje

A SunMoney-val Te is részese lehetsz annak a folyamatnak, amelynek eredményeként zöldenergiát juttathatunk el a világ olyan szegleteibe is, ahol jelenleg semmilyen vagy csak nagyon akadozó áramellátás működik.
A közösség ereje képes sikereket elérni, hogy tiszta vizet, áramot juttassunk a világ valamennyi pontjára, és valamennyien pénzt keressünk.
Hiszünk abban, hogy ha egy etikus, környezettudatos közösség anyagilag is gyarapszik, akkor meg tudjuk változtatni a világot.
Mindemellett a SunMoney-ban rejlő előnyök oly egyszerűvé teszik elterjesztését, hogy a közösség tagjai könnyedén - egy jó ügyet szolgálva - és gyorsan gyarapodhatnak.

"Lehet nem könnyű, de szükség van arra, hogy környezettudatossá váljunk."
Környezet